15 sierpnia 2012

Weekend.

Dziecko moje uciekło mi do babci, weekend miałam wolny, tak więc imprezowałam trochę.
Był to jeden z najmilszych weekendów jakie ostatnio miałam.
Jakoś nie mogłam się zebrać, żeby Wam cokolwiek napisać,brak weny coś ostatnio mam.


Planujemy zrobić duuże ognisko dla naszych wszystkich znajomych pod koniec sierpnia, albo może w pierwszy weekend września..
Fajnie by było spiknąć wszystkich naszych znajomych razem.
Bartek już coś kręci nosem, ale uważam, że jakoś uda mi się Go przekonać.

W piątek moja mama znów zabiera mi dziecię, więc odstresuję się trochę.

Nie mam nawet nowych zdjęć, bo u Nas w Lublinie od kilku dni w ogóle słońca nie ma, jest szaro i brzydko.

Ok, uciekam. Niebawem coś tu napiszę, może w końcu pogoda się pojawi..

2 komentarze:

  1. u mnie to samo, szaro, buro, a ja dopiero co swoj 2 obiektyw wyciagnelam po 3 latach i go probuje testowac, a tu takie cos, ciagle pod gorke cholera :D
    fajny pomysl z tym ogniskiem i meeeeeeega ci zazdroszcze, ze mozesz sobie poimprezowac :( strasznie mi tego brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. U Nas jest pięknie :) Odpoczniesz sobie :*

    OdpowiedzUsuń