04 sierpnia 2012

Jestem fotografem, bo mam lustrzankę - nikona/canona/360 alfę !

Wiecie co ?
Musiałam tu się poskarżyć, bo nie mogę już na to patrzeć.
Te wszystkie fanpejdże 'imię nazwisko photography' - już mi od nich niedobrze.
Nie jestem jakimś mega znawcą, ani mega super fotografem, ale no błagam Was, powiedzcie mi...

Jak można zakładać swoją stronę ze zdjęciami, z dopiskiem photography, skoro większość tych "Wielkich fotografów" ma po 13 lat i drogie lustrzanki, które kupione zostały przez ich bogatych rodzicówi tak naprawdę to gówno wiedzą o tej pięknej sztuce nazywaną fotografią ?
Jak? Jak? Jak ?

I najbardziej śmieszne jest to, że Oni nie powinni się nazywać fotografami, tylko raczej bardzo dobrymi grafikami komputerowymi, no bo te ich zdjęcia, to nie są zdjęcia, tylko grafiki robione w photoshopie.

No zobaczcie.






Ten obrazek, bo nie mogę, no nie przechodzi mi przez gardło, by nazwać to zdjęciem, jest bardzo ładny, ale gdzie tu jakakolwiek natura ?
Wszystko wymazane, żadnej zmarszczki, tak jakby koleś był conajmniej z gry komputerowej, no..
 

Nie, żebym kogoś nie lubiła, no ale nie mogę, po prostu nie mogę....



Tak mnie to drażni, że nie mogłam, i musiałam się Wam wyżalić.

4 komentarze:

  1. oj prawda , prawda popieram to nieporozumienie !

    OdpowiedzUsuń
  2. ewa drzyzga: "chcesz zostac modelka, tak? a mialas juz jakas sesje?"
    dziewczyna: noooo! nawet dwie!
    ...
    ...
    ...
    ... Prawdziwa lustrzanka! :D

    tez tego nie lubie, u mnie na studiach mam pelno takich fotografek :D dostaly lustrzane i ciesza morde. ;)
    tez mam lustrzanke, nie potrafie sie nia obslugiwac, nie ciagnie mnie do tego i nigdy pewnie sie tego nie naucze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a takie pytanie.
      Jaki model i jaki obiektyw ?
      z ciekawości pytam ;)

      Usuń
  3. Mam to samo. Już mnie szlag trafia jak widzę nastolaty, które mają lustrzankę, a zaraz profil tego typu .. ;) powinny najpierw się tym obsługiwać, a potem robić z siebie wielkich fotoznawców :)
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń