08 sierpnia 2012

Środa.

Nie mogę spać. W domu cisza, wszyscy śpią. Wszyscy oprócz mnie. Nie wiem dlaczego nie mogę spać.Cisza, pustka, ciemność.W głowie natłok myśli, jakiś szum - bolała cały dzień. W sercu pustka,smutek, żal, niepewność..
Rozmowa z P, wróciło kilka miłych wspomnień,poprawił mi się humor.
Herbata, czerwona z cytryną.
Wyjście przed dom - zapalniczka papieros i bum...
Zdałam sobie sprawę ,że to już niedługo, że znowu będę musiała to znosić...
kap,kap,kap.. łzy na podłogę...


Środek tygodnia. Jeszcze tylko czwartek, piątek i koszmar.
Każdy weekend jest dla mnie koszmarem, nienawidzę tych dwóch dni.
Tej soboty, która zaczyna się od imprezy, i tej niedzieli, która zaczyna się od kaca, a kończy na zgonie alkoholowym...
Nie chcę, chcę uciec gdzieś daleko, tak by mnie nikt nie znalazł, nie chcę słyszeć tych słów, widzieć tej bezwładności, jakim jest stan upojenia, tych oczu, które same nie wiedzą gdzie patrzeć....












Chcę ukryć się gdzieś, gdzie nikt mnie przez te dwa dni nie znajdzie, zaszyć się gdzieś, w jakimś bezpiecznym miejscu, niech mi ktoś pomoże, proszę...
Nie chcę być wciąż sama, nie chcę już słyszeć pytania ' jak mogę Ci pomóc?' , nie chcę już słuchać 'co u Ciebie?' nie chcę, nie chcę, NIE CHCĘ !
Chcę, by ktoś mi pomógł, samą swoją obecnością.
Potrzebuję przyjaciela. Mojego ukochanego przyjaciela. Takiego, który będzie przy mnie bez względu na wszystko - na moje wady, złości, krzyki, łzy....

Dlaczego zostałam sama z tym wszystkim ?
DLACZEGO ZOSTAŁAM SAMA AKURAT TERAZ, KIEDY POTRZEBUJĘ, KOGOŚ KTO MNIE WESPRZE ?




Brzydko mówiąc:
Na coś liczysz ?
Licz na siebie.
Twoje szczęście innych jebie.



Come on skinny love, just last the year
Pour a little salt, we were never here
My, my, my, my, my, my, my, my
Staring at the sink of blood and crushed veneer

I tell my love to wreck it all

Cut out all the ropes and let me fall
My, my, my, my, my, my, my, my
Right at the moment this order's tall

And I told you to be patient

And I told you to be fine
And I told you to be balanced
And I told you to be kind...

7 komentarzy:

  1. Ktoś Cię skrzywdził? Bo, że coś się dzieje to widać, ale piszesz tak, że nie wiadomo o co chodzi... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Młoda, co jest? jak coś to jestem po drugiej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ktos ma u ciebie problem z alkoholem, nawet tym weekendowym to pamietaj, ze sa stowarzyszenia, ktore sa w stanie i Tobie i tej osobie pomoc, chociazby rozmowa, wystarczy sie zglosic- a to najtrudniejsze dla wszystkich :)
    popatrz na synka i niech on da Ci sily i daj mu szanse, zeby nie wychowywal sie w takim srodowisku :)
    jestes silna, tyle przezylas, to z tym sobie rady nie dasz? laaaaska bez takich, glowa do gory i po trupach do celu bo na tym zycie polega :P
    najwyzej zapraszam do kacika zwierzen 8607658, sluze pomoca, zrozumieniem i w najgorszych przypadkach nawet puszka pandory oraz ramieniem. ta, tak,tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. hеllο there and thanκs to yοuг infοrmatiοn ?
    I hаνe definitely picked uρ ѕomething new fгom
    rіght hеrе. I diԁ οn thе othеr hаnd ехpеrtisе seveгal technical
    points uѕing this site, ѕinсe I expeгiencеd tο reload the wеbsitе a
    lot of οcсaѕions previous to I
    could get it to lоаԁ ρroperly.

    I wеre puzzling oѵer if your web hosting is OΚ?
    Not that I am cоmplaining, but slow lοading inѕtances instanсes wіll sometimes have an effect on уour plaсement іn goоglе аnd could dаmage уour high quality гanking if aԁs and marketing wіth Adwords.
    Well I am inсluԁіng this RSS to my email and could glance out for
    much more of your respective eхсiting cоntent.
    Make surе you updatе thіs onсe morе soon.
    .
    My blog ... Loans for Bad Credit

    OdpowiedzUsuń
  5. Νow Ӏ am going away to do my bгeakfаst, aftегwаrd having
    my bгeakfаst cоming oveг again to reаd othеr news.
    My web page :: loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń
  6. I pay a vіsіt daily а fеw web pages anԁ ѕites to
    read aгtіcles, but thiѕ blog prоvidеs qualіtу based articlеs.
    Also see my website :: Loans for Bad Credit

    OdpowiedzUsuń
  7. Keeр this going please, great jοb!
    Also visit my website - loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń