14 sierpnia 2012

VERSATILE BLOGGER

Do zabawy nominowała mnie Gosia.
Polega to na tym, żeby napisać o sobie 7 rzeczy, które do tej pory nie były artykułowane na blogu oraz nagrodzić 10-ciu blogerów tymże wyróżnieniem, czyli w skrócie - poznajemy się :)


1.Kocham oglądać kreskówki razem z moim synem. Mój Narzeczony też z resztą to uwielbia.
2.Nienawidzę sprzątać rozrzuconych zabawek mojego syna, który rozwala je wciąż i wciąż i wciąąąż...
3.Czasami ubieram się jak facet.
4.Piszę pamiętnik.
5.Zawsze chciałam jeździć konno, jednak nigdy mi się to nie udało.
6.Nosiłam dready. I za jakieś dwa tygodnie będę miała kilka na karku pod włosami znów ;)
7.Uwielbiam imprezować, i staram się wykorzystywać każdą wolną od Miśka chwilę na chillout.


Do zabawy zapraszam :

1.Ewelina
2.Asia
3.Żaneta
4.Ivett


oraz wszystkich innych chętnych.
to zabawa i udział w niej nie jest oczywiście obowiązkowy ;)

1 komentarz:

  1. łeeee, zmien szybko, ze jest obowiazkowy :D
    ostatnio sie wystraszylam, bo mialas blokade na bloga zalozona i nie wiedzialam o co kaman. :(
    kiedys pisalam pamietnik, do poki R go nie przeczytal i nie podarl mi calego. Wtedy stwierdzilam, ze po co pisac pamietnik skoro i tak moze on wpasc w niepowolane rece?
    a imprezowac tez uwieeeeeeelbiam chociaz nawet po jednym piwie mam najgorszego kaca na swiecie :D
    a o dredach... to moj kolega nie czesal sie przez miesiac czy dwa i same mu sie dredy zrobily. polecam :D

    OdpowiedzUsuń