01 sierpnia 2012

DLACZEGO ?

Ludzie, dlaczego ja nie widzę tutaj nic ?
Jak tu jesteście i zaglądacie, to odezwijcie się czasem, napiszcie coś, cokolwiek.
Jeżeli podoba Wam się mój blog- napisz.
Bez komentarzy, obserwatorów nie ma bloga.

Dlatego proooooszę, zostawcie coś po sobie, bo to właśnie dzięki Wam mam ochotę pisać.
A jeśli nie będziecie, to w końcu mi się znudzi i zniknę.
Np dziś - 46 wyświetleń bloga, ani jednego komentarza, zero.
To bardzo przykre jest...

Oczywiście za każdy komentarz i ja się odwdzięczę ;)

Tak więc please ! Komentarze, no !


 Nie bądź taki, napisz do Nas !

1 komentarz:

  1. Kurczę, faktycznie tutaj pusto. Masz wspaniałego synka :) Śliczny i słodki. Może spróbuj coś pozmieniać? Wprowadzić trochę swojego prywatnego życia. Niestety sporo młodych dziewczyn pisze tylko o modzie, kosmetykach, modzie i o modzie i kosmetykach... buuueeelee :<
    Dziwie się tylko dlaczego inne mamy się nie wypowiadają...

    Nie martw się- ja już jestem Twoją fanką :*
    Wszystko się ułoży, ważne byś pisała ;)
    BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń