04 października 2011

Nadal nie jest tak samo, i tak już chyba nie będzie. Boli mnie serce, gdy pomyślę jak mogłoby być.
Bardzo chciałabym cofnąć czas o parę dni wstecz.
Ale niestety nie cofnę i muszę sobie jakoś poradzić z tą sytuacją, która zaistniała ostatnimi czasy.
Misiek na mnie włazi non stop, chce do kompa, a ja walczę z Nim przez cały czas pisania tej notki.
Muszę się dzisiaj ogarnąć i wyjść z domu. Pójdę z Małym na spacer, porobię zdjęcia. A,znowu zapomniałam o ładowarce...
Tak więc na razie nici z fotografowania. ;< barrrdzo mi z tym źle i smutno. No, ale nic nie zrobię, poza czekaniem.


Męczy mnie smutek, siedzi we mnie i wyjść nie chce, bleeeh.

Pozdrowienia dla Kubusia, który pewnie tego nie przeczyta...

Jeśli zwątpisz choć jeden raz,
Jeśli zwątpisz choć jeden raz,
Jeśli zwątpisz choć raz,
To choćbyś z pistoletem zaszedł mi drogę,
Powrotów nie będzie...

Czasem coś.. tyci czort
Zdania szyk przestawi mi

Kochaj mnie mimo wszystko.




1 komentarz: