27 listopada 2011

Nareszcie grudzień, nananana.
Już się doczekać nie mogłam wręcz.iałam taki piękny pomysł na notkę, miałam.
Rozpłynął się wraz z dźwiękiem połączenia na skajpie ;)
Wściekam się dzisiaj na cały świat, mam przebite uszy od dokładnie 20stu dni i nie mogę znaleźć żadnych kolczyków. Ani jednej pary -,- Nie ! Była jedna jedyna para. Z turkusami ;3 Czy pisałam już, że uwielbiam turkusy ? ^^
Nie wiem, czy to ja mam taki jakiś cholernie dziwny gust, czy po prostu te wszystkie kolczyki są tak brzydkie, i kiczowate ?
Nie mogę spać. Nie mam pojęcia dlaczego, w dodatku boli mnie kolano bo zawaliłam o framugę tak strasznie, że aż brak słów.
I zakochałam się w piosence Avril Lavigne. Drugiej w ciągu tego tygodnia z resztą oO


All those crazy things we did
Didn't think about it just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

Damn, damn, damn
What I'd do to have you
Here, here, here
I wish you were here
Damn, damn, damn
What I'd do to have you
Near, near, near
I wish you were here


i zaczynam coraz bardziej lubić niedziele.
Tak bardzo mnie zaskakują ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz