31 maja 2012

Doszłam do wniosku, że ten mój blog jest strasznie ciemny, więc niebawem zajmę się zmianą jego wyglądu.
Tylko muszę się konkretnie zastanowić nad kolorystyką i zdjęciem tytułowym..

Już nie mogę doczekać się jutra. Idę na koncert Grubsona, po całym dniu błagania skamlania i rozmawiania z narzeczonym, wynegocjowałam pozwolenie na wyjście  i barrrdzo barrdzo się cieszę ! ;) Anesku, Agniesia idzieeeeemy !
Na niczym nie potrafię się skupić, wciąż mam w głowie tylko jutrzejszą imprezę, i tą genialną chwilę, gdy w końcu usłyszę nowy kawałek Grubsona Złap za.mp3 <3 Tak mi się spodobał, że słucham go od dwóch dni w kółko i chyba mi się nie znudzi :3

I znów, kolejny dzień czuję się jakaś taka zestresowana, roztargniona, bujam w obłokach, wpadłam w jakiś dziwny stan. Nawet nie mogę ostatnio opanować moich trzęsących się dłoni, w wyniku czego, malowanie paznokci nie wychodzi mi ani trochę...


Przed chwilą mój laptop zwariował. Jestem w szoku normalnie, bo nigdy się tak nie zachowywał. Zaczął buczeć i wyskoczyło czarne tło, w środku jakiś niebieski kwadrat z napisem o systemie windows. Zupełnie nie wiedziałam co zrobić, więc natychmiast go wyłączyłam, i po ponownym odpaleniu jest na razie ok...
Mam nadzieję, że nie zrobi tego więcej, bo dostanę zawału.

A zdjęcie kamerkowe z wczoraj.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz